Alacsony önértékelés, önértékelési problémák

Szüntesd meg az önértékelési problémáid a hipnoterápia segítségével!

Az életben sokféleképpen megjelenhet a magabiztosság hiánya. Lehet, hogy csak szégyelled magad különböző helyzetekben, mint pl:. nem mersz egy előadáson kérdezni, mert félsz attól, hogy a többiek butának gondolnak, vagy megítélnek. Vagy nem tudsz ki állni magadért pedig tudod, hogy szükséges lenne. Súlyos esetekben ez a probléma szorongáshoz is vezethet. Mindegy, hogy erős vagy gyenge az alacsony önértékelési problémád tudnod kell, hogy ez felszámolható a hipnoterápia segítségével.

Az alacsony önértékelés jelei:

Az alacsony önértékelés a leggyakoribb széles körben elterjedt mondhatni, hogy társadalmi probléma.

  • Önbizalomhiány
  • Összpontosítás a negatív gondolatokra és viselkedésekre
  • Nem hiszel sajátmagadban és a képességeidben
  • Gyakran érzed azt, hogy más emeberek jobbak mint Te vagy
  • Kudarctól való félelem, vagy félelem a rossz eredménytől
  • Erős (düh, harag) érzelmek és ideges reakciók
  • Depresszió és / vagy szorongás
  • Az az érzésed, hogy értéktelen vagy
  • Nehezen fogadod a bókokat, az elismerést
  • Abban a hitben vagy, hogy nem érdemelsz jobbat
  • Aggódsz és félsz, hogy mások mit gondolnak rólad

Fontos megértened, hogy az alacsony önbecsülés nem tartalmazza az összes fenti tünetet, de egy vagy több ilyen vagy nagyon hasonló rendszeresen előforduló tünet árulkodik a jelenlétéről. Ezért szorosan együtt fogunk működni, hogy pontosan meghatározzuk mit érzel és mit tapasztalsz, hogy a leghatékonyabban kezeljük az önbecsülési problémáidat.

Változó gondolatok – változó viselkedések

Vannak akik úgy vélik, hogy fontos tudatosan felkutatniuk és megérteniük, hogy mi áll a hátterében az önbecsülési problémáiknak, ám ez a feltudati szinten igen hosszadalmas és kétséges kimenetelű. Ennél sokkal hatékonyabb, ha az önbecsülésed kezded növelni, mert egy magasabb szintű önbecsülés automatikusan megváltoztatják a minta érzéseket, gondolatokat és így a viselkedést is. A múltbéli tapasztalatok fontosak, de nem arra szolgálnak, hogy rágódj rajtuk, mert akkor csak a meglévő negatív érzésed erősíted meg, ami megerősíti a negatív önértékelésed. Sokkal hatékonyabb és jobb, ha arra összpontosítasz, hogy kialakítsd az új gondolati mintákat amik segítenek, hogy elérd a kívánt eredményt.

Érdemes néhány koncepciót észrevenned, milyen hatással vannak a gondolataid a belső hangod az életedre. Például, ha azzal töltöd az időd, hogy ezt mondod magadnak: “Én nem vagyok túl jó matekból”, akkor jó eséllyel rossz minőségű eredményeid lesznek a matekkal kapcsolatosan. Hogy miért? Mert a saját negatív belső hangod (negatív elvárásod eredménye) létrehozott egy negatív valóságot az életedben. Tehát, ha módosítod a belső hangod, elvárásod, mentesíted magad a folytonos kritizálástól úgy elkezd minden megváltozni az életedben. Ahogy létrehozod az új belső hangot, ahogy beszélsz magaddal annak az eredménye egy új pozitív valóság lesz.

Hogy segít ebben a hipnoterápia?

A hipnoterápia hatékony és korszerű technikái egyszerre kezelik a tudatos és tudatalatti elmét, hogy az önbecsülési problémák megszűnjenek. Segít kialakítani a tudatos gondolkodási és viselkedési mintákat, ugyanakkor a tudatalattiban is létrehoz egy új tanulási folyamatot azt, hogy hogyan kell megváltoztatni a gondolkodási mintát. A két komponens egymásba integrálásával hozza létre a kívánt eredményt.

Mennyi kezelésre van szükség?

A kezelés időtartalma függ a konkrét önbecsülési problémától, mennyire összetett és mennyire súlyos a negatív “belső hang” minta. De a legtöbb ember számára 3-6 alkalom elegendő, hogy elérje a kívánt eredményt. Ne engedd, hogy az alacsony önértékelésed visszatartson, hogy teljesebb életet éljél. Állítsd a hipnoterápia tapasztalatait a szolgálatodba. Még ma!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?